דלג לתוכן המרכזי
תפריט
צרו קשר
גישה מהירה
En
English

מכתב מרגש ממאי, בת שירות באלוטף הרצליה

מכתב מרגש ממאי, בת שירות באלוטף הרצליה

מאי מספרת מה היא קיבלה בשנת השירות באלוטף הרצליה

יש הרבה גני חינוך מיוחד, אבל אלוטף הרצליה זה משהו באמת מיוחד  זכיתי לשרת שם בשנה השניה, אחרי ששירתתי שנה בגן אחר, ולכן ידעתי יותר להעריך את העשייה, המקצועיות והצוות האיכותי. אלו דברים שמשפיעים מאוד על איך השנה תיראה ועל מידת הסיפוק שלכן.

זה מקום מדהים, שאפשר לי לתת, להעניק ולאהוב בכל רגע, להרגיש משמעותית, לתרום באמת,ללמוד ולהיכנס אל עולם מרתק, ובעיקר – להנות מכל רגע של עשייה. כשמתחילים את השירות ונכנסים לזה מתוך רצון אמיתי, מבינים שככל שנותנים יותר – מרגישים סיפוק גדול יותר, הנאה רבה יותר וההצלחות רבות יותר.

הרב דסלר אמר "כי הנותן יאהב" – אתן תרגישו באמת שככל שאתן משקיעות ונותנות לילדים יותר, ככה אתן אוהבות אותם יותר ומרגישות שאתן גם מקבלות בחזרה, ולא רק נותנות.
אתן תכירו ילדים שייכנסו לכן ללב, יהפכו לחלק משמעותי מהחיים שלכן, יגרמו לכן ללמוד המון ולגלות את עצמכן, ימלאו את המחשבות שלכן וייתנו לכן מספיק אנרגיות להמשיך לעבוד, לטפל ולשמוח.

נכון, העבודה היא לא פשוטה, ודורשת התמדה, מסירות, מוטיבציה, דבקות במטרה וסבלנות. אבל כל הישג הכי קטן שווה את כל המאמצים! כל חיוך, מבט, חיבוק או מילה מילד – הם עולם ומלואו.. וזה מה שנותן את הכוח בתוך השגרה, הרגעים האלה לגמרי מחזיקים ומחזקים אותנו ונותנים מוטיבציה להמשיך ולעבוד.

תזכרו כל הזמן איזו השפעה יש לפעולות שלכן על העתיד של הילדים האלה – עם עבודה נכונה והרבה תקווה, באמת מצליחים לעשות שינוי ולשפר את איכות החיים שלהם!

:)

לא פחות חשוב לציין שהצוות מדהים!! מרגישים ממש עטופים גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה אישית. תמיד יש את מי לשאול, ממי לקבל הדרכה וייעוץ, תמיד ימצאו דבר טוב להחמיא לכן עליו, ודרך לעודד ביום קשה  יש יחסים מאוד טובים בין אנשי הצוות, וזה ממש חווייתי לעבוד ביחד! הצוות מאוד אכפתי, רגיש ומתעניין – ובלי ספק, זה מאוד חשוב בתור בת שירות. מתייחסים אלייך כשווה בין שווים ונותנים לך את כל התמיכה האפשרית.

התפקיד שלנו בגן ממש משמעותי ואנחנו חלק מהצוות לכל דבר ועניין, מעבירות טיפולים פרטניים ואפילו פעילויות של כל הגן.

:)

הכי חשוב – תצליחו ותעשו טוב במקום שאליו תגיעו.

מאי