דלג לתוכן המרכזי
תפריט
צרו קשר
גישה מהירה
En
English

לא נחה לרגע

לא נחה לרגע

נעים להוקיר/ עו"ד מיכל וולדיגר- יוני 2019

שלום ל-אפרת קארו. אפרת סיימה, ממש לא מזמן, את שנת השירות הראשונה שלה בבת עמי (אמונה-אלומה). בשנה זו התנדבה אפרת בעיר השכנה לנו, רמת גן. בבקרים היא הייתה צמודה לתלמידי בית ספר "מורשת משה".

היא תגברה את המתקשים, עזרה להם להתקדם בהרבה סבלנות, חום ואהבה, והייתה משמעותית לרבים מהם. בנוסף היא סייעה לצוות ההוראה והייתה שותפה פעילה בארגון אירועים חברתיים וטקסיים בבית הספר. לנוח היא לא הספיקה הרבה (או ליתר דיוק, בכלל לא) כי עם סיום הלימודים התחילה אפרת את המשמרת השנייה בבני עקיבא (ובין לבין גם התנדבה בצהרון הקיים בבית הספר) כקומונרית בסניף רמת עמידר. במסגרת תפקידה היא דאגה, בין היתר, להוביל חינוכית את צוות המדריכים, לנהל את העניינים הטכניים השוטפים של הסניף, להיות בקשר עם העירייה, עם מחלקת הנוער, עם ההורים, עם התנועה וכמובן עם החניכים (האלופים, היא הוסיפה). "מדובר באתגר לא קטן", היא אומרת, לא פשוט לשלב בין ניהול חינוכי לניהול טכני ולהוביל את הילדים והנוער לעשייה משמעותית. היו אתגרים ולא מעט קשיים, אבל לצידם היו גם המון סיפוק והנאה ובקיצור – שווה.  

אפרת עבדה קשה, מבוקר ועד ליל, ולמרות שהתנדבה לא הרחק מגב"ש, את הבית והמשפחה היא בקושי ראתה.

אם מי מכם חשב לרגע קט כי "לא נורא, השנה היא כבר תראה אותו יותר", טעה ובגדול. אפרת עלתה לפני כמה ימים על מטוס לארה"ב, לניו גרסי, להתחיל את שנת שירות שניה שלה, בבת עמי, בתפוצות.. אפרת ארזה במזוודה לא רק ספרים ובגדים אלא גם לא מעט חששות והמון ציפיות. אנו מאחלים לאפרת הצלחה גדולה ומאמינים שהיא תמשיך ותעשה חייל ויהיה ה' עמה בכל מעשה ידיה.  

וד"ש? אפרת מוסרת דרישת שלום לסניף רמת עמידר ולבי"ס מורשת משה ומודה להם על שנה מדהימה. וכמובן לבני משפחתה שהיא כבר מתגעגעת אליהם.

"בְּלֵב אַמִּיץ וּבְעֶזְרַת ה',  עָלה נָעֲלָה, קָדִימָה בְּנֵי-עֲקִיבָא, הֵידָד בַּמַּעֲלֶה… " (הרב משה צבי נריה).

שלכם, מיכל וולדיגר, יו"ר בת עמי